Social Items

Khai Bahar Sebelum Dan Selepas Bergelar Artis

Sebelum Khai datang merantau ke Kuala Lumpur ini pun keluarga di kampung sudah maklum ke mana akan Khai tujui dan apa matlamat Khai merantau ke kota. Khai Bahar dan Siti Nordiana baru saja disatukan di atas pentas menerima anugerah yang sama iaitu.


Thank You Baby Khai Bahar Terima Reaksi Bersemut Dari Siti Nordiana Gara Gara Media Hiburan

Khai banyak merujuk dan memohon pandangan ahli keluarga.

Khai bahar sebelum dan selepas bergelar artis. Mengimbas perkenalan mereka Fatin berkata mereka mula berhubung sejak 2016. Yang pertama kali akan saya bahas adalah tentang akun smule nya. Cukuplah saya dikaitkan dengan Tajul Khai Bahar dan Fairuz sebelum ini dan saya sendiri akan lebih berhati-hati dalam pergaulan agar tidak timbul salah faham jelasnya.

Bagi penggemarnya mungkin sudah tidak asing lagi namanya. Khai Bahar atau nama sebenarnya Mohd Khairul Baharuddin berkata dia masih belum mempunyai apa-apa aset termasuk kereta kerana masih ada hajat yang. Bekas bintang Smule yang kini bergelar artis rakaman Khai Bahar memberitahu DJ Lin dalam slot apaitucinta di sesi FB Live Suria yan.

Khai berkata lagu ciptaan Kanda Khai Bahar Dr Azrul Azlan dan Anwar Husaini dan lirik oleh Dr Azrul Azlan itu dihasilkan khas untuk Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Perlis MAIPs bagi menimbulkan kesedaran orang ramai untuk membantu mereka yang mengalami sakit buah pinggang. Rezeki Khai Bahar dalam industri hiburan semakin meningkat dan dia sangat bertuah apabila syarikat RISES memilih Khai Bahar sebagai duta minyak wangi Bayang oleh Khai Bahar. Kejayaan mereka berdua kecapi sehingga hari ini telah meletakkan diri mereka di kelas tersendiri.

Mari kita cari tahu dulu sosial media yang Dia gunakan. Wow memang berbeza penampilan Aliff Aziz ketika di awal kemunculannya dalam bidang seni suara ini dulu. SELEPAS beberapa tahun menyimpan hasrat untuk menceburi bidang perniagaan menerusi jenamanya sendiri penyanyi Khai Bahar akhirnya berjaya merealisasikan impian tersebut.

Bergelar artis tidak semudah yang disangka. Karena dia populer melalui Smule. Ketika itu kami teman biasa.

Malam kemuncak Anugerah Bintang Popular BH ke-34 ABPBH 34 melabuhkan tirainya dengan penuh jaya dan warna warni. Dalam masa satu tahun penglibatannya sebagai anak seni kejayaan demi kejayaan telah diperolehinya dan itu membuatkan peminat tertanya-tanya apa aset yang sudah dia miliki sepanjang bergelar artis. Akhirnya Khai menjadi artis rakaman selepas ditawarkan kontrak oleh syarikat rakaman NAR Records.

Malah Khai fikir mungkin belum masanya lagi untuk menjadi artis rakaman. 12 foto artis dulu dan sekarang untuk 10yearschallenge. Penyanyi yang popular menerusi aplikasi karaoke simule Khai Bahar yang pernah diejek kerana bergigi jarang tidak lagi berasa malu selepas dia mendapatkan rawatan di sebuah klinik pergigian untuk membetulkan sturktur giginya.

Kejayaan demi kejayaan diraih Khai Bahar sepanjang 25 tahun bergelar artis dan ia boleh membuatkan penyanyi itu dianggap sebagai pelapis terbaik kepada lelaki sedia ada. Sebelum korek-korek lebih jauh lagi siapa Khai Bahar. Khai Bahar banyak melakukan aksi di depan kamera dengan menutup mulut kerana malu dengan keadaan giginya sebelum ini.

Harap-harap tiada lagi gosip dengan mana-mana artis lelaki lagi selepas ini. Baru kini Khai rasa benar-benar tenang dan bersedia. Suami berusia 26 tahun dan menjalankan perniagaan bersama keluarga.

Akui menjadi duta produk keluaran syarikat milik usahawan tersebut Khai berkata dia tidak mengetahui pembabitan lelaki bergelar Datuk Seri itu dengan sindiket berkenaan. Namun tanpa diduga terbit rasa cinta. Siapa Khai Bahar.

Acara berprestij yang dinanti-nantikan setiap tahun itu menyaksikan beberapa pemenang baharu dan lama sekaligus membuktikan populariti memang milik mereka. Memilih perniagaan berkaitan produk pelangsingan badan Khai atau nama penuhnya Muhammad Khairul Baharuddin 27 lega apabila segala perancangan dan usaha yang. Apabila berada di kemuncak perjalanan karier tentu akan datang pelbagai dugaan untuk menggoyahkan laluan ituBagi penyanyi lagu Bayang Khai Bahar dia juga tidak terlepas daripada berhadapan tohmahan masyarakat.

Dua penyanyi popular dan bersuara merdu ini tidak perlu diperkenalkan lagi. Antara lagu-lagunya yang menjadi hits seperti Bayang Dari Jauh Saja Luluh Jodohku dan 123. 6 Fakta Manis Yang Mengukuhkan Keintiman Khai Bahar Siti Nordiana.

Klik untuk gambar besar Tidak terkesan apabila nama dan gambarnya dikaitkan dengan isu berkenaan Khai berkata dia menyerahkan sepenuhnya kepada peguam mengenai kontraknya. Anda bisa follow akun smule Khai Bahar di khai_bahar. Namun dia kini kelihatan lebih kacak terutama sudah bergelar seorang ayah.

Fatin 24 dan Luqmanul Haqim melangsungkan pertunangan pada 12 Oktober lalu. 3 artis naungan Universal Music genggam trofi ABPBH34. Selepas rakan seperjuangannya Aiman Tino melancarkan produk kesihatan baru-baru ini kini giliran Khai Bahar untuk bergerak selangkah dalam dunia perniagaan.

Antara yang dulunya panas disebut adalah video yang dianggap mencurigakan.


Peminat Yang Jodohkan Kami Siti Nordiana Dan Khai Bahar Tidak Menolak Andai Mereka Disatukan Siakap Keli Press


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar